Tuesday, 9 February 2010

Flamingoene kommer! / The flamingos are coming!



Jeg kan ikke annet enn å le, både fordi jeg er veldig fornøyd med passformen på denne skjorten og fordi stoffet er helt fantastisk søtt, vimsete og morsomt! Jeg har hatt skjorten på meg på jobb i dag, og har følt meg som et lite flamingofyrverkeri! Nå må jeg bare sy flere blyantskjørt. Flamingo fun fact (i følge Wikipedia): I gamle Roma ble flamingotunger sett på som en delikatesse!
I cannot do anything else than laugh, both because I'm truly satisfied with the fit and because the fabric is incredibly sweet, whimsy and fun! I wore the shirt at work today, and I've felt like a flamingo firework! All I have to do now is sew more pencil skirts. Flamingo fun fact (according to Wikipedia): Flamingo tongues were considered a delicacy in Ancient Rome.

6 comments:

Ladybird said...

Så utrolig herlig den var!

stephanie said...

Love, love, love this blouse!

Signe said...

Ser smashing ut! ;-)

Tilly said...

Wow, flamingoes! Awesome! It's so mad yet so pretty!

LilleLeo said...

Den ble kjempe kul, faktisk!

Reni :) said...

Kul stil ^^ Så litt japansk ut der!