Saturday, 30 January 2010

Prakt fra utlandet / Gems from abroad

Jeg kan ikke tenke meg en verden uten Internett. Jeg kan se for meg at stoffbutikkene før Internett kanskje var flere og større, men likevel er det utrolig tilfredsstillende å kunne få tak i nesten hva man vil. Disse stoffene måtte jeg bare ha, og planlegger henholdsvis skjorte, kjole, kjole. Kirsebærstoffene er fra Cottage Fabrics og cupcakestoffet fra Little Cherubs. Stoffet med cupcakes skal virkelig sette prikken over i'en for 2010 som året for cupcakes! Jeg kan nesten ikke vente med å sette igang med den (som forøvrig skal ha samme snitt som fluesoppkjolen), men jeg har en lang prosjektliste før den tid. I alle fall skal den røde nyttårskjolen, en flamingoskjorte og et nytt Kasiaskjørt bli ferdig først. Kanskje. 
I can't imagine a world without the Internet. I can imagine that there was more fabric shops before the Internet and they might have been bigger, but it's oh so satisfying getting nearly everything you want. I just had to have these fabrics, and I'm planning shirt, dress, dress, respectively. The cherry fabrics are from Cottage Fabrics and the cupcake fabric's from Little Cherubs. The cupcake fabric is really going to dot the i of 2010 as the year of cupcakes! I can hardly wait to get started with this dress (it's going to have the same cut as the amanita dress), but my list of projects are long... I'll finish off the red dress for NYE, make a shirt with flamingo pattern and stitch together a new Kasia skirt first. Perhaps.

1 comment:

Karen said...

Hærlig blogg du har! Glad jeg snublet over den:)

Fine fine stoffer du har kapret der;)