Monday, 21 September 2009

Ferdig!































Det kjennes veldig bra ut, og jeg er fornøyd. Ble nesten ferdig forrige helg, men så kom valgvaken og en travel uke, og så ble det siste finish i går. For spesielt interesserte kan jeg fortelle at dette er et Burdamønster fra 9/2006 (nr. 107) som jeg har endret ganske kraftig på. I etterkant tenkte jeg at jeg kunne jo bare brukt mønsteret fra kurset i London, men det får bli neste gang. Istedet for knapper i halsen har jeg brukt en skinnbrosje kjøpt på Old Spitalsfield Market. Stoffet er forresten fra A One Fabrics.
Done! It feels very good, and I'm satisfied. I nearly finished last week end, but then the election came along and a busy week, and last touch was given yesterday. For specially interested I can tell that this is a pattern from Burda 9/2006 (no. 107), but heavily modified. Afterwards I thought that I could've just used the pattern from the short course in London, but that'll be next time. Instead of buttons I've used a leather brooch bought at Old Spitalsfield Market. The fabric is by the way from A One Fabrics.

2 comments:

Ladybird said...

Du ser smashing ut jenta :)

FruBendiksen said...

Wow! Den er råfin! (Du óg...) Det føles altid så bra å bli ferdig med ting, hurra.