Wednesday, 2 September 2009

En entré

Jeg aner ikke hva denne bloggen skal bli til, men at den kommer til å innebære prikker, er det lite og ingen tvil om. Det kommer sikkert til å dreie seg litt om hva jeg driver med på sybordet, og kanskje noe av det som strikkes. Og litt om alt det fine jeg finner på veien.
Jeg begynner med å fortelle at jeg har vært på mønsterkonstruksjonskurs i London, ved London College of Fashion. Nå satser jeg på eksperimentering og konstruksjon av egne mønster. Målet er ikke å lage ekstreme kreasjoner, men å vite at det blir bra første gang.
I do not know what this blog will be, but there's no doubt it will include polka dots. It will probably be about what I carry on with at the sewing table, and maybe a little bit about my knitting. And a little about all the nice things I find as I go along.I'll start by telling that I joined a pattern cutting course in London at London College of Fashion. I'm now going for experimentation and construction of my own patterns. The goal isn't to make extreme creations, but to know that the garment fits at the first go. 

1 comment:

FruBendiksen said...

Hurra! Den trenge du jammen ikkje gjemme vekk fra offentligheden! Me like dots!